zondag 10 april 2011

KPN mobiele telefoNIE (inderdaad

Na een telefoontje met de verkoopafdeling van KPN werd het mij duidelijk; ik begreep het niet. Dat was geen fijne constatering.

Even de omstandigheden. Ik heb mij een jaar geleden in een 2-jarig abonnement laten kletsen met een gratis jaja) Nokia toestel. Een toestel zonder toeters. Wel met bellen; het bellen doet het toestel prima. Maar internet zit er helaas niet als mogelijkheid op. En dat is wat ik zo graag wil met het ding. Het is zelfs zeer noodzakelijk dat ik kan gaan internetten! Dus bel ik met de verkoper. In de veronderstelling dat we tot zaken kunnen komen. Met alles wat ik wil/ga doen verhoog ik naar verwachting immers mijn maandelijkse factuur. En dat moet KPN nou juist weer willen zou ik denken. Daarnaast ben ik realistisch genoeg om te begrijpen dat mijn veranderde inzicht een 'afkoopsom' zou kunnen opleveren. Dat kan ik begrijpen.

Maar aan zaken komen we niet toe (begrijpt u dat niet....?). Nee, het voorstel is dat ik maar ergens anders een nieuw toestel op de kop tik. Via marktplaats ofzo (huh). Met een upgrade naar internet ben ik dan helemaal klaar. Toedeloe...

Ik heb een hele mooie aanbieding gezien van Vodafone. De komende tijd heb ik een dubbel abonnement. Dat is jammer. Maar ik kan nu wel fijn gaan internetten. Toedeloe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten