donderdag 20 januari 2011

Uitnodiging! Expositie De Stoker op 5 februari 2011

Ik heb de smaak nu goed te pakken. Vanaf zaterdag 5 februari ga ik exposeren in Galerie De Stoker in Amsterdam. Ik heb die middag een officiƫle opening met hapjes en drankjes waarbij ik je van harte uitnodig. Kinderen zijn uiteraard ook welkom, limonade is aanwezig!

Hieronder de beschrijving van De Stoker over de expositie:
Thema: ‘Gevonden voorwerpen’
Vrolijk, dat moet je worden van het werk van de kunstenaar die gedurende februari te zien zal zijn in De Stoker. Christiaan Veldhuis is een kunstenaar met een wonderlijke techniek. Je zou het beeldende kunst kunnen noemen. Of anders schilderkunst. In het laatste geval in ieder geval niet met een penseel, maar met zaag, roller en grove kwast. Waarbij het hergebruik van gevonden voorwerpen de rode draad vormt. Als een stadse variant van de strandjutter struint Christiaan Veldhuis langs afval, tegenwoordig vooral op de nieuwe stadswijk IJburg. Hout, ijzer en plastic wordt omgezet in kunstvoorwerpen, met als thema ‘de natuur’.

Speciaal voor de bezoekers van deze expositie heeft Christiaan de unieke mogelijkheid om een van de geƫxposeerde kunstwerken te winnen. Kom naar de expositie, noteer je gegevens en maak kans op een uniek object!

Overigens kan ik iedereen die in The Lighthouse op IJburg is geweest ook van harte aanbevelen om te komen kijken. Het werk dat ik in De Stoker zal exposeren is geheel anders. En ook voor jullie geldt natuurlijk dat je de mogelijkheid hebt om een kunstwerk te winnen! Ik heb een nieuwe website. Hierop is mijn werk te bekijken, maar ook kunstwerken in ontwikkeling waaraan ik op dit moment aan het werk ben. Op die manier krijg je een goed beeld van mijn werkwijze. Kijk op www.christiaanveldhuis.nl

Gegevens
Wanneer: Zaterdag 5 februari 2011 vanaf 13.00 tot 17.00 uur.
Waar: Galerie De Stoker (kinderen van harte welkom). Kijk ook op www.destoker.nl Witte de Withstraat 1241057 ZH Amsterdam.

Als je wilt komen, laat het me even weten!

Groet en tot 5 februari!Christiaan

Ps. Mocht je op zaterdag niet kunnen dan kun je natuurlijk later ook nog komen kijken. De gehele maand ben ik op zaterdag in De Stoker aanwezig. Kom gezellig langs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten