woensdag 16 september 2009

Ding 5 - Foto's plaatsen

Ik heb eigenlijk al mijn persoonlijke foto's op het web staan. Dat doe ik uiteraard om ze te delen met familie en vrienden. Maar ook om ze op een ' veilige' plek op te slaan. Mijn computer is al een keer gecrashed en toen ben ik veel foto's en filmpjes kwijtgeraakt. Ik heb inmiddels een externe harde schijf, maar die is ook niet bestand tegen brand.

Verder heb ik foto's van mijn kunstwerken gemaakt en deze op mijn eigen site (zie rechts) geplaatst. Daarnaast staan ze op een site voor amateurkunstenaars: Artmajeur. Klik op de link om ze te zien. Deze zijn overigens ook getagged, zo goed en kwaad als het gaat.
http://www.artmajeur.com/index.php?go=user_pages/display_all&login=christiaan

1 opmerking:

  1. Prettige, vrolijke kunst maak je. Ik herken Texel-sferen. En natuurlijk die vreselijk brug bij IJburg (ik ken niemand anders die 'm lelijk vindt maar ik vind 'm enorm opdringerig.)

    Tags zag ik niet, zitten die verstopt of keek ik niet goed?

    En ik ben nog steeds benieuwd naar de foto's van de slideshow hiernaast, die uit verschillende bronnen lijken te komen. Wie maakt ze, wie plaatst ze, en wat doen jullie met rechten? (zie Ding 6)

    BeantwoordenVerwijderen